CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 23, 2009

ICSA....

SURAT
TAWARAN

Bahagian Pengambilan Pelajar

Universiti Teknologi Mara

40450, Shah Alam Selangor, Malaysia
Tel: (603)5544 3164, 3165, 3166, 3174, 3175
Faks: (603) 5544 3170
e-mel: bpp@salam.uitm.edu.my




SITI NURAINI BT RUSIDI
LOT 1537, BATU 3, KG SG KANDIS
SEKSYEN 36
40460, SHAH ALAM
SELANGOR
No Pelajar: 2009******
No Kad Pengenalan: 861027******






Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:


Program:
(AM550)
SEPENUH MASA


INSTITUT SETIAUSAHA SYARIKAT DAN PENTADBIR BERKANUN


FAKULTI SAINS PENTADBIRAN & PENGAJIAN POLISI

Kampus: B - UiTM Shah Alam
Semester: JULAI 2009





Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat: KOMPLEKS SUKAN UITM,

40450 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN


Tarikh: 1/7/2009

Masa:
9:00AM - 12:30PM





Kemudahan dan Bayaran

Anda dikenakan bayaran yuran pengajian satu semester sebanyak SILA RUJUK BIL BAYARAN untuk membiayai
pengajian anda di UiTM

kemudahan kolej kediaman : TIDAK DISEDIAKAN. SILA URUSKAN SENDIRI
yuran pendaftaran peperiksaan : TIADA
(program luaran sahaja)




PENTING
1. Anda dikehendaki mematuhi syarat-syarat tawaran seperti berikut.
2. Sila bawa sijil-sijil asal seperti surat beranak, kad pengenalan, SPM, STPM, Transkrip Diploma, Transkrip Ijazah dan lain-lain SEMASA MENDAFTAR.
3. Anda dikehendaki membuat pengesahan penerimaan / penolakan tawaran dengan segera dalam tempoh yang ditetapkan melalui laman web di http://www.uitm.edu.my/intake .
4. Calon hanya diterima sebagai pelajar UiTM setelah datang mendaftar, membayar yuran pengajian serta memenuhi syarat kemasukan yang ditetapkan oleh UiTM.






KETUA
BAHAGIAN PENGAMBILAN PELAJAR




* Dokumen ini dicetak oleh komputer dan tidak memerlukan tandatangan.









aku br je hbs degree...tk sngke rezeqi aku tok futher study ader agy...

bersyukor sgt2...ni mmg ape yg aku impikan...aku harap peluang yg aku ader ni...

aku gn bek2..ni
PELUANG!!!...

tok membe2 BCA....teme kasih bg aku smgt tok smbong bende ni....

1st July ni...aku kn register..bermula episod blaja aku....

kembali menjadi seorg pelajar baru....

dh la sem dpn tk leh bwk kete...

ait..menyusahkan...tk pe2...org len blh..nape aku plak tk le...kn2...

yang penting aku blaja btol2...sungguh2...

yahoooOOOO!!!!

0 comments: